ciabel

Alla inlägg under april 2009

Av Ciabel - 29 april 2009 22:00

Vilken dag!

Komhem kvart över åtta nu i morse från jobbet och hann bara duscha sedan kom Lisa och vi började klippa Napoleon!

Han var jätteduktig ända tills vi kom till ansiktet, det ville han absolut inte raka.

Lisa hade med sig sina två pudlar, en toy (nellie) och en dvärg (Simon)

Napoleon har än inte upptäckt det roliga med andra hundar utan brukar springa och gömma sig bakom mig men med Nellie och Simon gick det jättebra.

Hela make-overn tog tre timmar, sen flög det valppäls i hela huset.

Åkte och köpte pizza till oss allihopa till lunch och killarna var jättenöjda med det eftersom de fyller år.

Sen var det bara att ta fram dammsugaren!!!!

Slängde ihop en kladdkaka istället för pannkakstårtan för jag hann inte med ngt annat innan mamma och hennes odräglige,storrökare till man kom.

Kommentarerna fortsatte drypa om att han var tvungen att gå ut på balkongen och att vi inte kommer till dom så till slut sa jag till han att om det inte passar kan han stanna i bilen i fortsättningen.

Nåja, barnen blev glada över presenterna, Bel fick ett presentkort på Kapp-Ahl och killarna fick den nya flugan bakugun.

När de åktvar jag ett vrak. Hade inte sovit sedan klockan 12 igår.

Lagade middag så Bel kunde åka ochträna sen la jag mig på soffan 1 timme.

Den timmen skulle jag ha låtit bli för nu kan jag inte somna istället.

I morgon åker vi till landet så tar jag bussen hem på fredagen då jag så klart jobbar hela helgen.

Åter på fredagnatt


Av Ciabel - 28 april 2009 22:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ciabel - 28 april 2009 01:17

Vad det tar på krafterna att vara arg!

Har inte varit så här trött på länge vid den här tiden på jobbet(01:20)

I dag blir det nog inte så mycket sova heller för det lutar åt att både Bel och Johannes är hemma och sedan kommer Lisa efter lunch och klipper napoleon för hon låg ju sjuk i helgen när hon skulle kommit. Hoppas lillen låter mig sova på fm i alla fall så får jag väl vila på kvällen igen innan jag ska iväg och jobba igen.

Ha det gott mina goa vänner

Av Ciabel - 27 april 2009 12:37

Eftersom gubben tagit bort både DB och GB från hemsidan då det retade honom att jag var så öppen med vad jag tyckte och tänkte. Därför kör jag här istället!

Bels tjejmiddag gick bra igår, hon bjöd på tacos. vad tjejer i tolårsåldern kan låta!!!

Johannes är hemma idag för han fick en spik genom skon rakt in i hälen igår så det är svårt att gå nu.

I morgon ska äntligen Napoleon klippas:)

Jobbar nu två nätter sen följer jag väl med dem ut på landet på valborg för att åka hem o jobba igen på fredagen.

Kram på er

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards