ciabel

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Ciabel - 2 maj 2009 02:00

Torsdagen fick Napoleon följa med Stefan till jobbet! Skönt för då fick jag tid att packa inför helgen. Ut på landet efter lunch bar det av. Vad mycket kallare det är där ute än hemma. Blev ingen brasa för oss då vi var jättetrötta allihopa.

I morse när vi vaknade sken solen för fullt så det blev att vara ute hela dagen.

Killarna hade ju beställt pannkakstårta i onsdags när de fyllde år men av olika anledningar hanns det inte med då så det blev idag istället.

15:30 satte jag mig på bussen för att åka hem och jobba helgen. Medans jag satt där kände jag hur det började koka i ansiktet. kan bara tala om att innan jag åkte såg jag ut som vanligt men när jag kom fram till jobbet.....

Har nog fått en allvarlig släng av svininfluensan. Knallröd i ansiktet och hosta.

Inte kan väl det bero på ngt annat som sol och för många förbjudna???

Nä nu ska jag jobba ett par timmar till innan jag får åka hem och sova. Ska nog lägga mig bakom tvättstugan för att se om baksidan kan få en liten släng av samma sjuka som ansiktet:)

Kram mina vänner ni e´guld värda

Ovido - Quiz & Flashcards