ciabel

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Ciabel - 3 maj 2009 05:55

Vilken härlig söndag morgon!

I går satt jag en stund i bikini men eftersom ansiktet mitt fortfarande liknar ett stoppljus blev det inte så länge.

Fick ett tokryck på kvällen när det var dags att åka till jobbet och ringde anki som jobbar helgen med mig och frågade vilken tid vi skulle cykla.

Har aldrig cyklat till jobbet förut. Det är ändå ca 1½ mil bilvägen.

jag som inte motionerar om jag kan slippa!!!!:)


Helt otroligt!

Jag kom hem i ett stycke men är så dj-la öm i bak!

Ska ta en dusch och sen krypa ner mellan lakanen tills jag vaknar av mig själv. I eftermiddag kommer familjen hem från landet. Svägerskan hade tydligen köpt en sjömanskostym till Napoleon, stackars hund:)

I kväll får han nogfölja med mig till jobbet men utan kostym.

NATTI

Ovido - Quiz & Flashcards