ciabel

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Ciabel - 6 maj 2009 08:55

Igår kväll åkte jag som sagt med Belinda till centrum för att shoppa. Hon handlade en t.shirt och en huvtröja som hon suktat efter på new yorker.

Även min favvobutik! Påminner mcket om att gå i butikerna i Miami. Mycket färg och många stilar allt under samma tak.

Själv gick jag in på Lindex för att se om det fanns ngt då jag har kvar presentkort jag fick i julas men icke då. Belindas kommentar: Men mamma det är bara tantkläder här så du får köpa strumpor för pengarna.

Så rätt hon hade. Jag vägrar klä ner mig bara för att jag fyller 40. ung i sinnet vet ni och det syns på mina kläder. Hade Bel varit lite längre skulle jag inte få ha ngt i fred.


Nu till nattens vemödor!

Napoleon lekte som vanligt vilt i går kväll. Helt plötsligt slutade han och gick och lade sig. Efter en stund började han gnälla och pipa. Gick inte att få fram vad det var som gjorde ont utan jag lade honom hos mig i sängen för att ha han nära under natten.

Jo mors nära, själv fick jag lägga mig på soffan för jag hostade som bara jag kan göra. Lungorna höllpå att hoppa ut. Nu kanske man ska ta tillfället och lägga ner de förbjudna men nehej då vad gör jag? Jo röker lite x-traför hostan lägger sig ju en stund då.

 Vaknade när klockan ringde helt slut. Väckte Napoleon och gick ut med honom. Verkar ha mindre ont och nu gick det att lokalisera till ena lårmuskeln. Han har sträckt sig stackarn.

Ringde Lisa, tack och lov för henne som kan pudlar utan och innan så nu har jag varit på apoteket och köpt barn albyl och så ska han vila idag.

Men talaom för en valp att han inte ska leka, det är som att prata med en vägg.

Nu ska jag ta en ipren och lägga mig en stund till för sova blev det som sagt inte mycket av inatt.

Kramizar


Skapa flashcards