ciabel

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Ciabel - 13 maj 2009 13:47

Vilken kanontrevlig kväll vi hade!

Vi har så mycket att prata om och stämningen förhöjdes rejält av den supergoda surströmmingen.

Dessutom gick ju Malena vidare till shlagerfestivalsfinalen!

Var hemma tidigt, ca kl  23. Behöver inte bli senare när man gör ngt sådant tillsammans.


Sov sedan relativt ostört till 02 sen fick jag lägga mig på soffan med min hosta. Napoleon kom och höll mig sällskap.


Apropå Napoleon så är han otroligt skitsur på mig just nu!

Stoppade honom i duschen för han luktade en salig blandning av olika parfymer. Efter det blev det fön och borstning. När han var klar lade han sig i soffan och vägrade titta på mig på 4 timmar.


Nu kommer snart barnen hem från skolan så då ska jag cykla och handla lite.

Idag blir det kyckling med curry till middag!


Inga-lill min goa vän jag tänker på dig varje dag nu och hoppas allt går bra med FK.

Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards