ciabel

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Ciabel - 15 maj 2009 08:37

Den här dagen känns lite jobbig måste jag säga.

Har hostat hela natten igen, kanske måste gå till läkaren men orkar inte höra deras tjat om min rökning så jag står nog ut ett tag till.


Ska förbereda middagen redan vid lunch idag för direkt barnen kommer hem ska jag ner på skolan i möte med psykologen och Bels lärare ang utredningen som inte visade ngt utan bara kostade massa pengar.

Innan det måste jag packa åt familjen så det är klart när jag kommer hem igen så de kan åka direkt till landet efter middagen. Själv jobbar jag helgen igen. Känns som jag jobbat varje helg nu ett tag men det beror nog på att vi var på kryssningen förra helgen och alla passbyten den senaste tiden.


Måste försöka hinna med en livräddning på mina naglar också för de har Napoleon gnagt ordentligt på.


Igår när vi var ute han och jag kom en riktig goding med sin boxertik som är ca 1 år. Körde lite social träning med Nappe då, för han är livrädd för andra hundar. Nu råkade hon komma för nära tyckte han, ½meter så han skrek som om ngn stod och tuggade på honom. Måste nog träna en massa på att möta andra hundar. Förvisso har jag hellre en hund som inte bryr sig om andra hundar än en som är helt tvärtemot men hälsa och leka med utvald skara behöver han.


Är så glad för att I-L:s utredning är färdig men nu börjar hennes väntan på fk:s handläggare som ska fatta beslut. Energikrävande om ngt att vänta i ovisshet!

Kram på er


Ovido - Quiz & Flashcards