ciabel

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Ciabel - 16 maj 2009 13:25

Lördag och nyvaken!

Överlevde cykelturerna den här gången också. När jag ska hemåt är det en sån uppförsbacke utan dess like, både brant och skitlång och envis som jag är bara vägrade jag kliva av utan jag skulle bara upp men det känns ni i lårmusklerna.

Och så ont som jag har i svansen!!!

Fattar inte, den använder jag ju inte när jag cyklar.

Har fått för mig att även om mina luftrör inte riktigt funkar som de ska just nu mår de bara bra av det här. Hostar ngt kopiöst, riktig astmahosta ni vet där det går finfint att få in luften men ut är det stopp.Blir nog bra tids nog.


Här skiner solen för fullt och när jag tittar ut ligger det folk lite här och var och solar men jag orkar inte idag.

Ska passa på att bara vara nu när jag är själv för i morgon kommer familjen hem från landet.


Typiskt att man ska jobba onsdag och torsdag för annars hade vi kunnat åka ut redan på onsdag eftersom barnen är lediga torsdag och fredag men,men....


Hoppas att det blir lugnt på jobbet i natt för man bara måste ju titta på Malena då hon antingen gör succe´eller floppar totalt!

Jag gillar hennes låt, lite utöver det vanliga men min stora favorit i den svenska uttagningen var Caroline af Ugglas. Antingen avskyr man henne eller älskar henne och jag tillhör de sistnämnda.


Nehej nu till en mugg kaffe och den där som säkert är jättebra för piprören.

Kram go´vänner


Ovido - Quiz & Flashcards