ciabel

Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Napoleon mitt hjärtebekymmer

Av Ciabel - 20 maj 2009 16:02

Lite bekymrad blir jag ibland!

Han är så svår att få att äta ordentligt. Har provat det mesta nu mn det slutar alltid med att jag får blanda med kokt lever, köttfärs eller kyckling för att han ska äta. Kommer sluta med att jag när han blir större står med storkok till honom vare vecka.

De jag känner som har pudlar säger bara att sån är rasen. Han blir 17 veckor på lördag, väger 3 kg och är ca 31cm hög. Pigg och glad så länge han slipper andra hundar. Visst jag kan väl tycka att de flesta hundar här ikring inte är särskilt trevliga men det blir lite jobbigt när han springer ända hem till porten så fort ngn skäller.

Nästa bekymmer är att det spelar ingen roll hur mycket vi tränar, han kan inte vara själv. Börjar med att gnälla och krafsa på dörren och låter man bli att gå in då sätter han sig och stortjuter. Bara kämpa på antar jag men det är inte så lätt det heller då jag oftast sover på dagarna.

Tar emot alla tips jag kan få.

 
 
susse

susse

21 maj 2009 20:15

Hej tjejen.
Du får ha en bra jobbenatt.

Vi har hållt ledig på tomten i dag.Skönt

Ha en mysig helg på landet.
Keamisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards