ciabel

Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Lycklig hund ger lycklig matte

Av Ciabel - 10 juni 2009 12:22

Gick en långis runt vår lilla insjö med Nappe samtidigt som vi tränade lite allmänt kontakt och lydnad. Han är så lyhörd och vaken förutom när han visar tendenserna till den begynnande 6 månaders trotsen.

När vi kom hemåt mötte vi en man som pratade lite med Nappe först och jag tänkte väl inte mer på det förrän han frågade om det var jag som var Carina. Innan jag kopplade hade hundra tankar gått mellan öronen sen så.

Det var leverantören från Husse där jag har hittat ett torrfoder som Napoleon äter med god aptit.

Upp till dörren och in med säcken och sen så .....

Öppnade säcken och vips satt det en liten hund däri och började knapra samtidigt som svansen gick!

Äntligen efter att ha gått igenom i stort sett alla sorters valpfoder innan vi började med färskfodret nyligen.

Blir så lycklig!!!

Puss på er

 
 
Annica

Annica

10 juni 2009 19:40

Tack för dina omtankar! Jag går igenom ett helvete just nu o jag hoppas det tar slut snart... Här regnar det för fullt så vädret kan man ju inte bli så glad av heller. Tack för dina styrkekramar! Dom värmer och behövs! Kram Annica

http://www.123minsida.se/sunny

 
Annica

Annica

11 juni 2009 12:22

Tack snälla du!!! Det var så härligt när jag läste ditt inlägg i gästboken. För det fick mej att le!!! Och det var så skönt. Det känns som det är evigheter sen jag skrattade. Jag förstår att det måste vara jättejobbigt för dej när dina tankar hamnar hos Micke. Jag förlorade både min moster och mamma för snart 6 år sen. Dom avled med 10 dagars mellanrum. Moster och jag var lika gamla så vi var som systrar. Ibland blir jag så ledsen och ibland kan jag känna mej så förbannad för att dom lämnade mej.... Det är tur att man vet att vännerna finns runt en. Annars skulle det ju inte gå...Och det betyder lika mycket att ha vänner på "nätet". Vi får stötta varann i svåra stunder. Bamsebamsekramar och tack för att ni finns!

http://www.123minsida.se/sunny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards