ciabel

Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

Hektisk lördag sen party

Av Ciabel - 13 juni 2009 08:44

Lördag morgon:

Upp klockan 7 och ut med min lilla sängvärmare. Vi var när vi skaffade honom helt överens om att vi inte skulle ha ngn hund i sängen men herregud vem kan motstå de där ögonen!

Upp med barnen, ingen sovmorgon här inte fast det är första dagen på sommarlovet. Ladda med frukost och packa det sista till lägret.

Laddade bakmaskinen så vi får färskt lantbröd till middagen ikväll. Ojoj får inte glömma att ta fram kycklingfileerna ur frysen.

´Duscha och fixa till det sista innan Lisa kommer efter lunch sen blir det ju att ta fram min bästis igen (dammsugaren) eftersom det lär flyga svarta hårtussar i hela huset efter klippningen.

Det där med dammsugare är spännande hemma hos oss. Vi flyttade in i den här lägenheten mars 2000, en månad innan killarna fick för sig att de skulle ut i vecka 34.

Sen dess har jag fått 3, ja tre dammsugare att brinna så nu är vi inne på vår fjärde dammsugare på 9 år. Inte räknas dammsugare som förbrukningsmaterial? Här är det det i alla fall.

Ingen som blir förvånad längre när dammsugaren brinner hos oss.

Nu go vänner har jag inte tid att sitta här längre men kommer med rapport i morgon när huvudvärken gett med sig(för det räknar jag kallt med att få)!

Puss och kram från den snart gamla tanten

 
 
Lisa

Lisa

13 juni 2009 22:00

Hoppas din 40års fest blev skoj..Grattis grattis...
kram

http://lizzyboop.blogg.se

 
susse

susse

14 juni 2009 09:10

Godmorgon snäckan...

Hipp hipp hurra för lilla Cia i dag. Ett stor grattis på din 40-års dag.. Kanske lite trött i skallen i dag, men hoppas du får en fin dag i alla fall.
Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards