ciabel

Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Helgrapport lite kort

Av Ciabel - 22 juni 2009 09:17

Nu är midsommarhelgen förbi!

Sov som en slagen natten till fredag. Sedan blev det traditionellt firande med sill lunch och dans kring stången.

Tog båten upp till mamma på midsommardagen. En härlig utflykt.

Igår söndag var jag, svägerskan, grannen Lena och Minna iväg och red islandshästar. När vi kom dit började det regna men vi sadlade på och tränsade, sen ut och satt upp.

Vad tror ni? Himmlen öppnade sig och åskan brakade lös.

Min häst var den yngsta och spralligaste i gänget så det blev några bocksprång.

Vi satt av och tog en fika istället när vi väntade ut ovädret. Sen begav det sig.

F-N vad kul det var!!! Inte kändes det att det var över 20 år sen man satt på en häst sist men gud vad annorlunda det var. Så kul har jag inte haft på länge. Blir fler turer i sommar helt klart.

Kommer försöka göra ett litet veckosammandrag varje måndag.

Puss på er och fortsatt skön sommar

 
 
susse

susse

22 juni 2009 10:59

Hej Cia.

Så kul att du uppdaterar din blogg, så man kan följa med o se hur du har det i sommar.
Här är det molnigt i dag men inget regn..än. hoppas verkligen att vi får en skön sommar snart. Så mysigt att rida på islandshästa..länge sen jag gjort..
Ha de super gott o va rädda om er.
kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Inga-Lill

Inga-Lill

26 juni 2009 06:24

Hej vännen

Va trevligt att rida isläning.
Har gjort det för många år sedan.
Hoppas du vilar och njuter av lantluften.
HA DET GÖTT.
kRAM Inga-Lill o Fixza

http://www.123minsida.se/pysselmormor

 
Annica

Annica

28 juni 2009 14:58

Hej Cia! Tittar in och kollar hur du har det i sommarvärmen. här är det så hett så man glömmer att man befinner sej i Sverige... Men det är otroligt skönt med riktig sommar äntligen. Ha de gött! Kramizar

http://www.123minsida.se/sunny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards