ciabel

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

Känner mig som en urvriden disktrasa!

Av Ciabel - 19 augusti 2009 02:01

Varit ett tag sen jag skrev nu. Sist skulle jag flirta med gräsklipparen ju. Inte gick det heller,ingen soppa och jag vet inte vad det ska vara i så jag gick över till grannen och lånade deras handjagare istället. F-n vad jobbigt det var och blåsor i händerna fick jag med.


Sitter min andra natt på jobbet nu och är allt annat än pigg. dessutom övermätt för vi fick ett ryck och köpte kräftor så nu har jag ätit så det svider i munnen. Napoleon fick följa med inatt för i morse när jag kom hem stod han och ylade hysteriskt fast det bara handlade om några minuter och det klarade han före sommaren. Mailat till tidningen härliga hunds hundcoatch och frågat om han har några fler träningstips än det vi redan gör, dvs går ut några minuter och sedan in igen.
Nu larmar det så nu vill det till att jobba.

Kram på er mina goa vänner ni är guld värda

 
 
susse

susse

19 augusti 2009 08:05

Skönt att ha dig tillbaka igen.
Ja du det där med gräsklippare kan var en gåta i bland..Men i våras köpte vi en uppladdningsbar..Fy så gött..Sätter den på laddning efter varje klipp så är det bara att köra på..Fast just nu ser det nog ut som om vi INTE har något gräsklippare alls faktiskt..Har ju regnat så enormt mycket. Men i kväll kanske man hinner med..
Jag ska till frissan på dan idag, ska bli skönt..Behöver fylla på lite och sen är jag sugen på någon eller några nya slingor..Vi får se vad det blir..Men Sigge han får ju följa med..
Sigge träffade sin kompis Kalle i går. Då i går fattade jag hur Mycket Sigge har växt. Sist de lekte var de lika stora..Uj uj uj..Kalle kunde springa under Sigge..*S*

Ha en skön dag och hoppas du f¨r sova gott..

Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Ida & Molly

Ida & Molly

19 augusti 2009 09:33

Mysigt att han fick följa med dig till jobbet:)Men hur gammal är Napoleon nu?Han är mattig märker man.Så fort du går ylar han.han är en son där pudel som vill följa med dig märker jag.så är molly också.så fort jag ska åka till matte kursen eller jobba extra.så sätter hon sig i trapen och tittar på mig med ett ledsen ansikte.Hon brukar få följa med mig när jag ska göra något.Men det är i mellan åt hon får följa med.Hoppas mina tipps är något som duger.ja så har du mailt in till härliga hund.Det är svårt när det gäller att träna sin hund.Jag vet själv gumman.Många kramar på er nu

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

19 augusti 2009 12:39

Hej härliga Cia

Ja dess gräsklippare. Jag fick inte av min för nån vecka sedan. Så jag var tvungen att be grannen om hjälp till slut. Gissa om jag skrattade...ojojoj. Har aldrig varit med om det nån gång.
Tänkte ta en runda i baren...nej i trädgården menar jag, idag. Finns ju att göra så att säga...ALLTID.
Ha det gött och var rädd om dig...
Kramelikram Inga-Lill

http://www.123minsida.se/pysselmormor

 
Ida & Molly

Ida & Molly

19 augusti 2009 17:31

Om du har vart hemma mycket så blir det så att han blir en matte hund.Bara gulligt också.Men går nog träna bort det.Låter mysigt att han var på ditt jobb i natt.Å när han hoppa upp i sängen hos den personer.Å somna en stund tillsamman.Är Napoleon van å följa med över allt så blir det lätt så att svårt att va själv.Men prova det med radion när han är själv en stund.Annars kanske han behöver en kompis.Många kramar på er

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Annica

Annica

20 augusti 2009 00:29

Du får se det att du fick ju motion när du klippte gäset med gräsklipparen utan motor. :D Jag har haft en sån förut och det ääär juuu jättejobbigt att gå och dra på en sån... men fasen vad fint klippt det blir. Går ju inte att jämföra...
Jag har inte ätit några kräftor i år, däremot ska vi äta surströmming på fredagkväll. Mumma! Och så bira och en liten nubbe till. Det sitter fint det. Det kan bli två nubbar också. ;)
Vad gullig han är er hund! Kramizar Annica

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards