ciabel

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Känns sååå tråkigt!

Av Ciabel - 23 augusti 2009 06:29

Glömt att berätta att både Johannes och Belinda var hemma sjuka i fredags. Bel har feber, halsont, snuva och beskriver att det är "trångt" när hon andas så jag får hålla koll på henne så d inte e´ngn svininfluensa. Johannes hade ont i mage o skalle men är med i spelet igen.


Igår åkte jag till jobbet redan vid 18 tiden för vi skulle fira vår biträdande chef som fyller 50 år. dessutom ska hon i dagarna sluta hos oss för att bli verksamhetschef på ett annat boende.

känns lite som att få benen undansparkade för hon har verkligen ställt upp på oss nattpersonal.

Hon bjöd på persisk buffe´och jag åt så jag höll på att spricka innan jag gick in och började jobba medans festen pågick.

När alla festdeltagare gått hem drog pedanten fram o satte igång med att städa upp alltihopa.


har inte suttit mer än ca 15 minuter i natt då vi fikade så nu är både kropp och själ helt slut.

ska bi skönt att komma hem o sova efter det här men om jag känner min lilla Nappe rätt kommer han göra allt för att komma in och dra av mig täcket.

 Natti mina goa vänner!!!!


 
 
susse

susse

23 augusti 2009 06:50

Halloj snäckan.

Ja du, här är värsta nattarbetaren..
Fast lite skönt nu har jag fått undan en massa. Fast så tidigt som jag varit uppe får jag väl vila förmiddag..*S*
Inget vidare att de är dåliga..Svininfluensa? fy detfår ni kolla upp på direkten ju..
Snart tid för dig att knoppa in väl.
Sov så gott.
Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards