ciabel

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Nappes klippning!!!

Av Ciabel - 23 augusti 2009 16:16

Ja nu sitter jag här vid burken och har förberett middagen medans jag väntar på Lisa.

Snart kommer hon med Nellie och Simon för att klippa ner vår lilla Napoleon. Skönt att få det gjort före kastreringen på tisdag. Hade ju även bokat så de skulle operera bort hans mjölkhörntänder men tror ni inte att den sista av dem tappade han igår:)

Lägger in kort senare på den nyfriserade lilla vilden.

Har mailat t syrran in the big USA o frågat om hon kan köpa och skicka klippmaskiner till mig därifrån. De kostar inte ens en tredjedel av här hemma och då pratar jag Oster gold a5.

Skulle vara skönt så kan jag sköta klippningen helt själv i framtiden.

För den som är nyfiken finns det bilder under napoleon på hemsidan

www.angsebo.se

 
 
susse

susse

23 augusti 2009 21:00

Hej vännen.
Hoppas det gick bra att klippa Nappe i dag, hur klipper du honom? Jag ska gå i väg ett par gånger till med Sigge. Tanken är ju att vi ska ställa ut honom ett par gånger, vore ju trist om jag kvaddat klippningen då ju..
Ha de gott
Kramisar

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Inga-Lill

Inga-Lill

24 augusti 2009 09:06

Hej vännen

Jaha då har en helg gått igen då. Fy vad tiden rusar i väg.
Typisk att barnen blir sjuka vid skolstart. Men får väl verkligen hoppas att de piggar på sig. Inge kul med sjuka barn.
Jag vet inte om jag har talat om, att vår lilla Molly ska ha valpar i september. Fast hon bor ju hos min dotter Anna, Men det finns ju bilder på henne på min sida. Det ska bli spännande må du tro.
Nä, nu ska jag ta tag i livet här och göra lite nytta...
Ha en bra dag....och var rädd om dig.
Kramar o tankar Inga-Lill o Fixza

http://www.123minsida.se/pysselmormor

 
susse

susse

24 augusti 2009 09:30

Sååå fin han blev...
Kram på er

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Annica

Annica

24 augusti 2009 09:32

Simon tacker hjärtligt för gratulationen. Du var den första, förutom oss då. ;) Nu ska här firas, fast han kommer nog att fira mest på lördag när han kan komma in på puben. :D/stora höstkramar

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards