ciabel

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

Förstår inte....

Av Ciabel - 24 augusti 2009 12:13

Kan ngn i detta avlånga land tala om varifrån allt damm kommer????

Visst klippte vi Nappe igår så små små små svarta strån ligger också i precis hela huset men DAMMET.........


Har sovit ca 2 timmar nu på förmiddagen innan jag klev upp för att rasta mitt lilla yrväder och laga lunch t Bel.

Räknar kallt med att om hon inte tillfrisknar mirakulöst lutar det åt att hon blir hemma hela den här veckan med.

Hon hostar o fräser nått otroligt samtidigt som hon känner "tyngd" ibland när hon andas men febern är inte så hög och det halsonda har givit med sig så d e bara att avvakta.


Nu är jag ledig till torsdag för jag har bytt bort onsdagnatten eftersom jag vill vara hemma med nappe när han ska vänja sig vid tratten.

Han e´så j-la söt när han står och ska upp i mitt knä nu. Tassarna på tangentbordet.


Nej nu står jag inte ut längre utan nu åker rollsroysen fram (dammsugaren)


 
 
susse

susse

24 augusti 2009 12:56

Tjena tjejen..
Ja du det frågar jag mig med, När det bara är jag o Sigge borde det ju inte bli så mycket. Men samtidigt så har jag alltid alla dörrar öppna och vi springer ut o in. så vi har med så det räcker o blir över kan jag lova dig.
Fick tips om att Andis AGC klippmaskin ska vara mycket bättre. mer tyslåten och blir inte varm.
Kramisar

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Lisa

Lisa

24 augusti 2009 15:06

Heej!
Nämen åhh så fin din lilla Nappe blev..
Nu har jag inte hängt med riktigt här varför ska han kastreras?
Ja fysjutton vilken förkylning jag åkt på bara över en natt,,
Nu lär jag kika in på din Hemsida också..Jag håller också på med en på dinstudio..
Kraam på dej o Nappe..

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards