ciabel

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

Kalla mig manisk

Av Ciabel - 25 augusti 2009 19:42

Jag tror att alla människor är manodeppressiva i ngn mån bara det att vissa har mer uttalat än andra och jag hamnar nog mitt emellan tror jag.

Idag har jag farit runt som en skottspole. Tvättat en massa samtidigt som jag storstädat hela lägenheten och visst låter inte lägenhet som så mycket men 108 kvadrat där 3 barn, 2 vuxna och en hund härjar vill jag lova finns lite att städa.


Åkte ner till vetrinären för att hämta napoleon vid 17 tiden. Där kom han som en virvelvind o var helt galen av lycka. Hålla honom i stillhet som de förespråkar blir inte lätt verkar det som. Dessutom har han redan kommit på hur han ska göra för att trycka bak tratten så han når med tungspetsen.


Dags att natta pojkarna snart så vi hörs mina goa vänner



 
 
Annica

Annica

25 augusti 2009 19:58

Vad har stackars lille Nappe gjort då när han måste ha denna tratt? Förstår ju att det vill han ju inte ha på sej! ;)
Ja, visst finns det trångsynta människor??Men när jag var hemma hos min familj igen så försvann min "arga sida" ( tills idag då när jag kom att tänka på detta igen...) Om dom visste vad dom går miste om när dom inte känner "en Niklas". Och jag kramade honom från dej och då ser han på mej och säger "ia?" Han ääär så söt! Bamsekram till dej från oss

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

 
susse

susse

25 augusti 2009 23:46

Halloj vännen.
Skrattar lite gott åt Nappe, då far han runt som en spoling nu..Blir ett litet heltidsjobb för dig att hålla honom cool då..
Nu ska jag hoppa i loppelådan så jag är pigg o glad tills Jocke Pocke kommer hem i morgon.

Nattiskramar

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Lisa

Lisa

29 augusti 2009 16:20

Hiihi skrattar jag me åt Nappe..såg framför mej hur ivrig han måste vart,,precis lik Dino
Han skulle man ABSOLUT,DEFINITIVT INTE kunna hålla Lugn..Han har ju dessutom både Adhd o damp(Fniss)..Men skönt att allt gick bra iallafall..förstår att du var orolig..

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards