ciabel

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Helt ur form

Av Ciabel - 27 augusti 2009 11:40

Idag känner jag mig helt ur form.

Ska jobba inatt så visst måste jag vila under dagen som tur är. Skaver i halsen och känner bara att luften gått ur mig.

Bel är fortfarande hemma, förvisso feberfri men kraxar som värsta skatan och imorgon ska de ha friluftsdag så då släpper jag inte heller iväg henne.


På lördag ska lillkusinen komma hit och passa barn och trattmannen när vi åker iväg på 40 års fest. Har inga skor och hittar inga jag kan ha med min fot. Blir väl att gå i flipflops hihihiii!


Trattmannen var lite sänkt och smärtpåverkad igår eftersom han fick vänta på smärtlindringen men bara en halvtimme efter han fått den var han i farten igen. Undrar vad det var i den där sprutan egentligen:)

Ska fixa lunchen nu sen lägger jag mig och vilar.

Kramar

 
 
susse

susse

27 augusti 2009 20:15

Hej gumman.
Inget vidare att vara ur fotm, hoppas du fått vila lite innan jobb.

Hoppas lille Nappe börjar kännas sig bättre, fast han kanske gör det med värktabletterna förstås.

Jasså ni ska med på 40 års fest på lördag, ska vi med..*L*

I dag har vi börjat slipa golvet i uterummet, jäklar som det dammar.. Men det blir nog bra när det är klart får vi hoppas.
Har bestämt att vi gör klart uterummet o grundar, sen får resten av huset vänta tills våren, man kan inte bara slita o slita..Även om Jocke tycker det.*L*
Ha en bra natt på jobbet

Kramisar

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Ida & Molly

Ida & Molly

27 augusti 2009 22:14

Hejsan! har läst allt i din blogg dom dar jag var bort rest.Jaså så nu har ni vart till veterinären.Låter ju endå att det gick bra för honom.Valpar är smarta när det gäller att pilla bort något som sitter runt huvudet.Så hans dubbla hörn tänder har han tappat vilken tur det i all fall.För mollys gjorde ju inte det som jag tala om för dig.Nu har molly och jag det skönt hemma också.ska ta och bada henne i morgon.Vad fin han var nu såg kortet på han som ny klippt.Hoppas din dotter mår bra snart och bättre.Jobbigt med förkylning och om det är den där svinsjuka man går å tänker på att man kan få.Men man ska ju inte tänka på den häller.Hoppas det går bra att jobba natt i natt.och att ni får en trevlig 40års fest som ni ska på i helgen.Många kramar från mej och molly

http://pudelnmolly.blogg.se

 
susse

susse

28 augusti 2009 09:29

Hejsan vännen.
Tittar in o önskar en trevlig helg. Hoppas ni får kul på festen i morgon.
Det funkade toppen med Sigge o husse. Verkade som om han kände igen honom faktiskt så det var skönt.
Ha de toppen
kramisar
Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Lisa

Lisa

29 augusti 2009 16:24

Heej!
vill tacka sååå jättemycket för dina trevliga goa och omtänksamma kommentarer hos mej..Dom värmde ner i hjärteroten..Så roligt att höra att man uppskattas och att min blogg roar mm...
Hoppas det är bättre med Trattmannen...
Kramizzar i massor till dej o Nappe..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

1 september 2009 08:32

Hej min vän! Hoppas du mår lite bättre. Här härjar förkylningen och den tar ungarna en efter en... Jag har varit lite sänkt dom sista dagarna...skönt att veta att nån saknar just mej...:) det värmde i hjärtegropen. Ska nu ta hand om min lille Niklas som är såååå förkyld. Stora kramen

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards