ciabel

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Ciabel - 31 augusti 2009 08:25

I lördags var vi som sagt på 40 års fest. Det var släkt, vänner och kollegor till födelsedagsbarnet där så det var en otroligt mixad samling. Jättetrevligt och ooo vilken fin kall buffe´! Kalkon, rostbiff, skinka, mimosa, potatissallad och all fin frukt. Jättegott! Sen hade hans mamma bakat sin suveräna marängtårta, finns ingen godare.

Dricka blev det också så klart. Vad ska man säga om karlar och deras whiskey egentligen????  Jag kan inte förstå vad som är gott i den flaskan, inte i de mängderna i alla fall.

Kom hem inte alls sent, klockan var "bara" efter 1.

I går morse när jag var ut m Nappe fick han ngt ryck och rullade sig i ngt äckelpäckel så det var bara att duscha och föna klockan 8 på morgonen. Kanske inte vad jag hade lust till men vad gör man.


Belinda är i sitt esse just nu! Det sprutar hormoner om henne, käftar och näbbar så jag blir tokig. Igår stod jag och pratade med grannen och då sa hon åt mig att va tyst o då ska ni veta brann det till i skallen på mig. In i rummet resten av kvällen blev det.


Var lite seg på dan så det blev att snusa på soffan sen var det tvättstugan hela kvällen.


Nu står jag till armbågarna i äpplen som jag fått av grannarna i första huset på gården så nu ska kokas mos, kräm, bakas äppelkakor och sen får jag nog frysa en del till senare också.

Kram på er ni är bara så goa mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards