ciabel

Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Kurs eller inte?

Av Ciabel - 1 september 2009 08:08

Ja då e´det tisdag igen och allt rullar på i gamla fotspår.

Trodde jag skulle ha 2 sjuka killar hemma idag för Johannes var jättetrött och gnällig igår och Alexander jättetäppt i näsan och sa att det "sved" i munnen igen.

Inte då, i morse var de som vanligt igen så det var nog ändå bara trötthet.

Belinda är igång som vanligt sedan igår men snorar fortfarande lite, men kan inte hålla henne hemma hur länge som helst för det.


Hittade en som håller hundkurser rätt nära där vi bor igår och mailade henne att jag ville börja med Nappe nästa kursstart. Fick tillbaka att vi är välkomna redan ikväll för den här kursen var inte full. Andra tillfället men skulle få tillgodo det vi missat vid nästa start. Vet bara inte om Nappe orkar med tanke på att det är bara 1 vecka sen kastreringen.

Vi får se hur jag gör.....


Tillbaka till äpplena!

Stod hela dagen igår men har lika mycket kvar så nu får jag köra igång igen. Ska ta fram min lilla svamptork tänkte jag och torka äppelringar i den, så gott att knapra på.


Veckan är fullspeckad.

Idag kommer Lisa förbi med Nelly och Simon så ska vi ut och gå, sen ev kurs ikväll.

Imorgonkväll är det föräldramöte i skolan.

På torsdag ska jag t läkaren m min halgus valgus sen jobbar jag 4 nätter i rad. Känns så där måttligt lockande just nu måste jag säga men men det blir nog bra.

Kram på er

 
 
susse

susse

1 september 2009 09:54

Hej på dig du lilla arbetsmyra..
Så duktig du är med dina äpplen..
Klart du ska gå på kurs, är ju så skoj.
Vi ska starta den 16/9 spännande.
Du o Nappe kan ju ta det lite lugnt nu i början om han är lite slö.
Full rulle hos dig/er nu ser jag.
Ha de gott vännen.
Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Ida & Molly

Ida & Molly

1 september 2009 21:27

HEjsan kommer inte in på bloggen för att skriva in lägg.har det vart så för dig med?Menar om du har blogg.se alltså????Hoppas allt är bara bra mer er.bara bra med mej och molly.kram

http://pudelnmolly.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards