ciabel

Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Helvete

Av Ciabel - 5 september 2009 12:17

Vaknade efter att ha sovit ca 3 timmar och mår skit på ren svenska!

Förvisso ingen feber men hostar och är tvärtäppt i näsan så jag håller på att bli tokig.

Ringde jobbet och förklarade läget men vi får se om de ringer tillbaka. Visst kan jag nog jobba men tror inte jag blir särskilt poppis om jag kommer så här nu när hostan fått fäste.

Första gången på över 2 år som jag är sjukskriven för min egen del. Har "bara" vabat vid enstaka tillfällen så det känns lite konstigt men...

Ska nog ta en dusch och gå ner på thaien och köpa hem det starkaste de har så kanske det lossnar i "rören".

Kram på er

 
 
Lena

Lena

5 september 2009 12:55

Huga vad jobbigt,och med denna hosta!själv är jag så himla täppt i näsan,men ingen förkylning,vad konstigt!
Krya på dig !
Ha en fin Lördag
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

5 september 2009 16:35

Hejsan inte skoj med förkylning inte.Hur mår du annars och nappe???Så är hela familjen på landet och du är hemma och jobbar nätter nu?Själv har ju haft matte kurs denna vecka en dag var allt bara blä och i går gick allt så himla bra på matten.Med molly är det bara bra fundera på att ta ut henne och fanny vid 17:30 så hon får springa en stund och fanny får snoka runt lite.vart sugen på att gå på bio ett bra tag.Men har inte haft något som har vart sugen.Igår skulle nästa ha blivit av med en bio med en kompis.Men så vart det själv klart inte.Skulle ha gått och sätt nya beck.Tänkte ta med min käre mamma på bio i veckan och se flicka som lekte med elden.Har ju sätt män som hatar kvinnor dax för den andra delen.tänkte läsa alla böcker efter jag har sätt filmerna.har du sätt nån av dom filmerna eller läst böckerna.Hur mår nappe annars då????Så du hållet på träna honom.har det gått bra då???Många varma kramar från oss

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Sussi

Sussi

5 september 2009 19:03

Kul att du halkade in på min sida...
Skulle vara jättekul om du ville återkomma :-)

Vad tråkigt att du är förkyld. Men om du inte har varit hemma för egen del på två år så är det nog inga problem med en liten sjukskrivning! Man blir ju trots allt friskare fort om man får vila :-)
Krya på dig
Ha en trevlig helg

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

5 september 2009 19:49

Näääääääe har du OCKSÅ åkt på denna hemska SVINFÖRKYLNING usch...
sköt om dej och STANNA hemma ifrån jobbet,,man orkar ju knappt andas dom första dagarna...
Massa krya på dej kramar sänder jag över nätet till dej min goa vän...

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
susse

susse

5 september 2009 21:29

Hej gumman..
Bra att du stannar hemma från jobb. Du får bädda ner dig och försöka sova bort eländet.
Skickar en massa krya på dig kramar

http://www.123minsida.se/susse_69

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards