ciabel

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Dags för Idol

Av Ciabel - 9 september 2009 20:37

Snart är det dags att bänka sig framför dumburken.

Jag är slav under polisserier som CSI och Jordan. Nu började ju även Idol igår som jag missade då jag som sagt var på kurs men det är bara ett måste att se, särskilt nu i början vid utgallringarna.


Fortfarande ingen cigg, kan ni fatta det? Efter 23 år som rökare. I och för sig har jag aldrig gjort ngt helt seriöst försök men som min goda vän Anki sa idag.

Du utvecklas med åldern, vad hon nu kan ha menat med det hihihihi


Här har man aldrig tränat i hela sitt liv men börjar efter fyllda 40 och rökningen tar vi på köpet.

Apropå träningen har jag varit tvungen att lägga den på is ett tag:(

Enligt läkaren ska jag ta det lugnt tills operationen av min hallux valgus är gjord för varje belastning ökar inflammationen.

Kände det idag efter promenaden från bussen till kursen, värker så jag blir tokig och inte ett skit som hjälper.Gråter


Nu ska jag kolla om syrran i Miami är on-line innan Idol börjar

Nattinatti

 
 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

9 september 2009 21:50

Ja du inte lätt att vara valp inte.Till slut kanske han vet vad han ska göra med gris örat.själv tycker jag gris öron ser äckliga ut.Men Molly har fått det och hon gillar det.Annars blir det vanliga ben.Dom vår ett varsitt ben lite då och då.Men ger morötter ska också va bra för tänderna.Många kramar på er

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Lisa

Lisa

9 september 2009 22:43

Heej vännen!
Meeeeeeeen det är ju helt OOOOOOOOOtroligt att du INTE Rökt en cigg!!! Och det var ju jag som skulle sluta och du bara funderade...och så blev det tvärsom,,Fy så dåligt av mej..jag har rökt,jag har köpt saltlakrits tuggumi,,Tabletter..Hårda karameller så nu har jag blivit 3dubbelt beroende av ALLLLT!!!!!! Faaaa....n
Och jag säger hela tiden till gubben Nä nu var det sista pinnen,,han tittar bara på mej nu o säger me en suck ookey..hoppas på det nu då...
Men så är jag där igen...Åhhhhhh...

Jag följer också idol och precis som du nu i början är det roligast o se alla stollar som försöker..
Och Andra avenyn är en till favorit som började igår...
Kramen på dej och ännu engång Du är SUUUPERDUKTIG som inte röker...

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

10 september 2009 07:52

Bra gjort att inte ha tagit nån cigg än!!
Jag är rökfri sen 3 år tillbaka.. Väldigt stolt är jag :-)

Ha en bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Bibbi

Bibbi

10 september 2009 07:57

Vad kul. Har du haft bordie... de är såå fina :-) Jo, jag längtar sjukt mycket men har förstått att det är en hel del pälsvård. Men vad gör det, när man får en hund att jobba med.

Jag längtar Verkligen! Får bara hoppas att hon klarar sin första tid i livet. Man vet ju aldrig med valpisar....

Ha en underbar dag hälsar Bibbi

http://tryggimigsjalv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards