ciabel

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Bara en dag kvar innan helgen tar vid!

Av Ciabel - 10 september 2009 08:24

Godmorgon alla glada människor där ute!

Här var det inga som helst problem att få pojkarna ur sängarna i morse men det är kanske inte så konstigt eftersom de ska till nya äventyrsbadet med skolan idagFlört


Bel är fortfarande hemma och har ont i hals och mage.

Var ner till apoteket igår och där jobbar mamman till ett tvillingpar som pojkarna gick 6-års med och hon sa att det är ngt som går just nu med mage och hals.

Köpnte pronaxen som jag ska prova för min fot, hitintills har ju inget funkat.


Napoleon upptäckte till slut vad han skulle göra med grisöratSkrattande Låg hela kvällen och gnagde, sen og han med det in i sin bur och lade sig där att sova.

Ska ta fram strykbrädan och trimmern idag och putsa lite på nos och tassar,även klippa klorna.

Tur att han e´så duktig som han är för det är absolut inga problem. Vet att vissa människor/hundägare tycker att den här pälsvården är pest men jag tycker det är både mysigt och kul att hålla på med min lilla kille!!!


Torka nya äppelringar ska jag nog med och sen se om jag hinner/orkar ta några fönster med. Är ju sjukskriven de här nätterna men jag är jättepigg. Hade det inte varit för den där f-bannade hostan .........


Och nu har jag varit rökfri 3 dygn

Kramar på er


 
 
Lisa

Lisa

10 september 2009 12:00

Hihi skoj att du blev road av mitt Äppel tok...
Du får gärna komma o trimma min lille Dino me,,Han är INTE förtjust i det..
Grattis till dina 3rökfria,,,Sa just till gubben att du fixat det och inte jag,,vet du vad han gjorde? Jo han applåderade åt dej hm....
Kramizzar

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

10 september 2009 12:32

Jag tycker du är sååå himla duktig. Tänker på dej varje gång jag ska "ut". Och ibland har jag gått in igen... Här är vi inne på tredje veckan med förkylning. Dom byter bara av varann. Men det går åtminstone åt rätt håll så till veckan hoppas jag att alla kan vara i skolan och förskola. Kramkram

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

10 september 2009 16:34

Hejsan gumman och nappe.Duktig du är som får borsta nappe och det idag.Har försökt borsta molly lite idag.Men hon han springa och gömma sig :(Men ska försöka om en lite stund igen.Jo skrev lite fint om dej och nappe på min blogg i går.
Kramar på er

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

10 september 2009 19:26

Hejsan vännen min och nappe.Nu är det bus i min säng tycker Molly.så roligt att stöka i matte säng under tiden hon sitter vid datorn.jag är så himla fin för hon borsta mig förut ska du veta nappe voff voff.Så nappe har fått blivit fin igen med andra ord och det var han ju själv klart innan.JO tycker om er båda så jag ville skriva något finnt.Önska jag med kunde göra sona där fin backgrunds bild på min blogg.kan inte välja på så många och ta vilken bild jag vill inte:(kramar på er

http://pudelnmolly.blogg.se

 
susse

susse

10 september 2009 20:47

STORT GRATTIS!!
Stolt över dig..
Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Annica

Annica

10 september 2009 21:19

Jag var kanske lite förvirrad då...eller så skulle jag kolla hur ofta du var inne på min sida... ha ha ha vad tror du? Näe, nu ska jag kolla på lyxfällan. kramkram

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards