ciabel

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Skit på ren svenska

Av Ciabel - 10 september 2009 21:36

Började klippa Napoleon på eftermiddagen och hann med nästan hela nospartiet när den där j-la maskinen började skaka och låta som bara f-n. Nappe höll på att ramla ner från strykbrädan av rena förskräckelsen så det var bara att ge upp.

Åkte iväg och bytte den för andra gången så i morgon tar vi nya tag.

Måste ta mig till granngården och köpa en liten sladdlös osterkopia så jag slipper det här i framtiden.


Är fortfarande rökfri men nu börjar det kännas riktigt jobbigt i olika situationer, som till kaffet och när jag går ut med Nappe men jag vägrar ge upp när jag har kommit så långt.

3½ dygn tänker ni e´väl inte så mycket men för mig är det en evighet ska ni veta!!!


Har kollat på Idol ikväll och ska nog se Heroes senare.

Måste ge händerna nåt att pyssla med så jag ska rota fram lite virkgarn och en virknål bara för att hålla mig sysselsatt.

Kram o go´natt

 
 
Lisa

Lisa

10 september 2009 22:43

sent svar ifrån mej...Jo det blir nog billigare att trimma Dino på närmare håll.hihi
Meen vilken jädrans otur du haft med trimrarna! vad har du köpt dom?
Jag har inte heller nån bra till Dino så jag ska också köpa en ny..Finns det sladdlösa på Granngården? Det hade jag ingen aning om..
Jaaaaa 3 1/2 Dygn är ju FÖRSKRÄCKLIGT LÅNG TID för en rökare,,,Jag BEUNDRAR DEJ FÖR VAR MINUT!!!!!!
Natti kramen på dej Gummsan...

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
susse

susse

11 september 2009 08:14

Hejsan du duktiga kvinna..
Så trist att din trimmer la av..Jag har köpt en oster, toppen..Håller ju i evighet så den tjänar nog in sitt pris ganska fort.
Ha en toppen dag.
Kramisar

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Lisa

Lisa

11 september 2009 13:27

Aha va bra då ska jag också kika på en sån nästa gång jag kommer dit..
Fy vad jag lider med dej o din tå Ajajaj...Ett hel..ete att ha ont..själv har jag fått inflammation i ett nagelband och baara det gör ju svinont..
Hoppas din dag blir bra ändå trots värk o elände..
Kramsen på dej..

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards