ciabel

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Ciabel - 11 september 2009 21:16

Stod med maten färdig och började bli riktigt arg. Oxfile´är inte kul om den får ligga för länge.

Stefan ringde 17.10 så jag visste att de var på väg och de brukar alltid vara hemma senast 17.30 även fast han hämtar pojkarna hos deras kompis som idag.


In kommer dom och jag är redo att börja skälla om hur otacksamt det är att laga finmat t dom då de tar fram den vackraste höstbukett jag någonsin sett!Skrattande


Och den fick jag för att jag försöker sluta rökaFörvånad

  

Är den inte vacker så säg????



Av Ciabel - 11 september 2009 14:12

Klippte klart Napoleon på morgonen så vi får se hur länge den här maskinen håller nu!

Har haft tvättstugan på förmiddagen och dammat av här hemma. Bara dammsugningen kvar innan jag kan ta ett glas vin ikväll. Vet inte om det är så bra att kombinera med pronaxen men vet ni vad? Det skiter jag i, ett glas ska jag ha.


Har tagit fram en liten bit "blodkött" som barnen kallar det, oxfile´alltså. Barnen är alldeles galna i det men då ska den vara blodig annars vill de inte ha. Finsmakare man föder upp, billiga i driftFlört

Förvisso var den här otroligt billig 149kr/kilot så inte dyrare än svensk fläskfile.

Till det blir det riktig klyftpotatis och rostade rotsaker med trattkantarellsås till, mumsTungan ute


Tack alla ni där ute i vårt avlånga land som stöttar och peppar mig i min jobbigaste tid på länge, dvs att sluta röka. Är faktiskt fortfarande rökfri:)

Ni är guld värda ska ni veta!!!

Tycker om er

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards