ciabel

Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Äntligen fredag!

Av Ciabel - 11 september 2009 14:12

Klippte klart Napoleon på morgonen så vi får se hur länge den här maskinen håller nu!

Har haft tvättstugan på förmiddagen och dammat av här hemma. Bara dammsugningen kvar innan jag kan ta ett glas vin ikväll. Vet inte om det är så bra att kombinera med pronaxen men vet ni vad? Det skiter jag i, ett glas ska jag ha.


Har tagit fram en liten bit "blodkött" som barnen kallar det, oxfile´alltså. Barnen är alldeles galna i det men då ska den vara blodig annars vill de inte ha. Finsmakare man föder upp, billiga i driftFlört

Förvisso var den här otroligt billig 149kr/kilot så inte dyrare än svensk fläskfile.

Till det blir det riktig klyftpotatis och rostade rotsaker med trattkantarellsås till, mumsTungan ute


Tack alla ni där ute i vårt avlånga land som stöttar och peppar mig i min jobbigaste tid på länge, dvs att sluta röka. Är faktiskt fortfarande rökfri:)

Ni är guld värda ska ni veta!!!

Tycker om er

Puss

 
 
Bibbi

Bibbi

11 september 2009 14:33

Hej Cia. Tack för att du tittade in. Visst är den bra neccesären. Klart den är till hästar men vem bryr sig...

Kör hårt i kväll. Du kommer att klara även ett glas vin. Du har ju bestämt dig. Och så har du ju Noppe när nöden blir som störst. En promenad gör susen i alla lägen :)

Ha det bäst hälsar Bibbi

http://tryggimigsjalv.blogg.se

 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

11 september 2009 21:22

Så nu är nappe så himma fin kan jag tänka mig : )...Ett glas vin kan väll inte va så farligt.Man behöver ju inte dricka fort : ) Låter gott det ni ska äta eller har ätit.Själv har ätit hemma gjord pizza med min familj.Matte kursen gick bra.Sen träffa en kompis på stan sen hemma vid 17:00.Men molly har vart för sig själv sen jag kom hem.Men hon har vart inne hos mig och busa en stund.En dag jag känner för å bara ta det lugnt och sitta vid datorn och slappa drick lite kaffe och ha tända ljus...kram från oss

http://pudelnmolly.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards