ciabel

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Ciabel - 12 september 2009 19:22

Mycket sol och värme så S och jag tg Nappe på en ordentlig långpromenad. Nackdelen vara att när vi kom hem hade jag så j-la ont i "stortåknölen" att jag trodde jag skulle dö. Tog en värktablett och SOMNADE!

Ätit potatisgratäng och fläskfile´t middag ikväll när killarna var på kalas. Där hade de fått panpizza så det gick då ingen nöd på dem.


Vi kikar runt på olika lägenheter just nu och är faktiskt eniga om att "byta ner oss" för att komma till det området vi vill till.

Väntar in rätt objekt nu....


Ska snart natta pojkarna och sen är det sing a long ikväll.


Kram på er allihopa

Av Ciabel - 12 september 2009 08:16

Vaknade med ett ryck 6.50 och trodde jag hade försovit mig. Tog ett tag att komma på att det är lördag.

Blev väckta halv fem i morse när grannarnas tonåring kom hem och ställde sig utanför porten och snackade med polarna. Var redo att kasta en sko på henne eller ännu hellre en hink vatten.


Blir en vacker höstdag så långpromenad ligger nog på agendan. Sedan ska killarna iväg på kalas i eftermiddag.


Var in till min vän Lisa och läste om hennes helvetesnatt!!!


Ibland tycker jag att det ska vara skottpengar på vissa människor och hennes x är en utav dom.

Kram på er så ska jag se efter vad dagen har att erbjuda

Skapa flashcards