ciabel

Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Fel på bloggen!!!!

Av Ciabel - 13 september 2009 13:36

Har försökt komma in hela dagen för att kolla av hur det är med min goa vän Lisa men inte f-n har det gått inte!!!!

Sånt kan göra mig galen men aha då lös lysröret till i skallen:)

Hon hade ju vid ett tidigare tillfälle varit in på vår hemsida och lämnat sin mail. Jippie!!!


Ibland e´man glad att man har ngt i skallen också så den inte bara är som prydnad


På förmiddagen har vi varit ute och promenerad m min andra Lisa och hennes pudlar.

Sen på em kommer en kurskompis så ska vi träna på hundmöten.


Konstigt väder idag, ömsom sol och nästa sekund ser det ut att börja ösa ner.

Förbereder middagen sen är det bara ut som gäller


Är fortfarande rökfriTungan ute

Kram på er



 
 
Lisa

Lisa

13 september 2009 17:18

Heeej gummsan!
Jaaa hihi Tur att både poletter o lysrör finns så man kommer på saker man tror man glömt(det där blev virrit skrivet haha) jjaja strunt samma oorkar inte sudda hihi..Herreguud var tvungen att springa härifrån,,Det började lukta BRANDRÖK som sjutton och det bara ökade(Trodde att jag tänt eld på altanen med en fimp eller nåt haha)ojojoj men nääe vilken tur det var inte ifrån oss utan en granne som håller på att ELDA på den här lilla plätten på Baksidan,,VILKET PUCKO!! fattar inte vad han eldar,,,kommer säkerligen bli klagomål...
Nu kom jag helt ur kurs vad det va jag skulle skriva ju,,hmhmhm...JO Tack för dina Mail såklart,,Och just det me poletten,,skämdes när jag kom in på din 123 sida HERREGUD klart jag vet om den ju,,men men har man hjärnsläpp så har man..
Jag njöt mej bort en stund där,,,,,när jag kikade på fotona ifrån usa Guuud så avis man blir,men så roligt att ha en syster där,,Vilken Pudding(kanske inte kallar en karl för pudding haha) Hennnes maaaaaan ohlallla,,,vet du i första anblicken tyckte jag att han likna han (nu börjas det igen minnet) äh han på det nya programmet Djungelkändisarna han den mörka halv italienaren som också spelar med i Göta kanal,,äsch det står helt still vad han heter (får kolla det ikväll) men du kanske vet vem jag menar,,,Han e iallafall SKIIIIIITSNYGG!!! Gulliga du också som skriver om mej i din blogg och e orolig Puss på dej...
Nä nu sjutton lär jag gå ner o kolla den där Token som eldar,,faan den stinker ju ända on som 17...
Kraaam

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

13 september 2009 21:58

hejsan förtog inte riktigt vad du mena gumman.Alltså ni gillar det också och nappe med eller?Haft en trevlig kväll

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Lisa

Lisa

13 september 2009 23:17

Jaaa Just ja så heter han ju...Vad trögt det är här idag tar jättelångtid för varje tryck...Trist...Har kollat på tv sen kl8 först på ensam mamma söker och så kl 21 den nya serien på fyran,,Jättebra tyckte jag den var..Natti natti...

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

24 september 2009 19:46

hej jag såg ditt brev och det var jätte snällt av dig tack!!!!

http://www.123minsida.se/speli

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards