ciabel

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Lite av allt

Av Ciabel - 16 september 2009 08:06

I går gick det verkligen superbra på unghundskursen. Kanske lite för bra för vi tränade på blixtinkallning och efter 3e ggr satte Nappe sig bara ner när jag gav honom frikommando och väntade på att jag skulle kalla in honom. Inte dum den här hunden inte!


Fortfarande rökfri men inatt kommer elddopet! Båda två jag ska jobba med är storrökare. Håll tummar och tår för mig.


Idag till i morgon ska alla 4-6or tälta. Bel som har svårt att sova borta kommer åka hem ikväll för att åka tillbaka i morgon bitti. Hoppas de får vädrets makter på sin sida.


216 stycken har anmält sitt intresse på lägenheten vi vill ha och fler lär det bli för anmälningstiden går ut på måndag men som det ser ut just nu står vi på plats 2 i kön så det är bara att hoppas.......


Nu kallar tvättstugan.

Kram go vänner

 
 
susse

susse

16 september 2009 14:32

Halloj du duktiga kvinna..
Så kul att nappe fattar så snabbt, så klart han är ju en pudel...
Håller allt vad jag kan för dig på jobbet i natt. Håller även allt jag kan för att ni ska få lägenheten.

I dag har jag varit på Ikea och shoppat loss. Blev en ny svart matta till uterummet och tyg som jag sytt nya gardiner idag, även det så klart till uterummet. Lite nya blommor o krukor blev det med. Men är ju inte riktigt klart än så jag får lugna mig med att börja "piffa"

ha de toppen vännen

kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Lisa

Lisa

16 september 2009 16:49

Hej gummsan!
Klart du fixar elddopet! Ger dej styrka för du är såå himla duktig..Roligt att Nappe är så Duktig,borde nog gå på nån kurs me Dino jag me..
Jösses så många intresse anmälningar på lägenheten...
Meen tummen håller jag så den/Dom e Blåååå..
Nu kallar min tvättstuga hihi...Kramen

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Bibbi

Bibbi

16 september 2009 22:10

Tittar in och kollar hur du har det. Vad bra det går för dig!! Kul med hundkurs!

Sov gott när du väl får möjlighet hälsar Bibbi

http://tryggimigsjalv.blogg.se

 
Lisa

Lisa

17 september 2009 15:53

Kilar in för att se hur det gick Inatt..Tror säkert det gick bra men ville bara se om du skrivit nåt än,,Men jag kommer åter lite senare..
Kramiz

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards