ciabel

Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Nattens eskapader!

Av Ciabel - 17 september 2009 16:07

Ja då har liket vaknat!

Gick riktigt bra med rökningen inatt men mycket berodde nog på att en av de andra som skulle jobba var sjuk så jag hade ickerökande sällskap.

Inatt kommer en annan tjej som inte heller röker så det känns som det går min väg.


Nu är det 266 intresseanmälda till lägenheten och vi står på köplats 2 så chansen är fortfarande väldigt stor. I nästa vecka vet vi om vi får den eller inte.


Bel och jag har kommit överens att hon ska få en dubbel loftsäng när vi flyttar så hon har suttit och letat på blocket i em och det finns väldigt gott om dom så det blir nog bra när det beger sig.


Jobbar som sagt inatt också, och sedan får vi se hur vi gör i helgen. Om vi åker till landet eller inte. Har massor att göra egentligen men vädret ska ju bli bra så......


Återkommer senare

 
 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

17 september 2009 21:17

Hejsan håller tummarna för er om att ni får lägenheten.Själv börja nån blir förkyld.Men det är ju många som är det.Så hoppas allt är bra med dej annars och familjen.I morgon ska man ta sig till skolan och plugga matte.Sen blir det nog en lugn helg.Kanske en god vän till mig kommer på lördag hoppas :).Molly mår bara bra.Förmodligen börja löpa snart.Men tar sin tid märker jag.
kram på er

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Bettan

Bettan

17 september 2009 21:43

Håller tummarna för lgh, ha en bra dag imorgon:)

http://babesontour.blogg.se

 
Lisa

Lisa

17 september 2009 22:25

Heej min goa vän1
Ja nu hann ju jag inte på dej här innan du åkte till jobbet..Men du får kika när du vaknar..'Jo Tack hyfsat me tummen..Vet du jag har kollat på kändisdjungeln nu ikväll..Och det är inte många som gillar Raffe,,Dom tycker att han är stöddig mm..och jag börjar också tycka det..Det sexiga försvann liksom nu,,hihi
Skönt o höra att det gick bra inatt ialf med både jobb o cigg...
Kramen på dej..

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards