ciabel

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Äntligen fredag!

Av Ciabel - 18 september 2009 05:51

Nu sitter jag här på jobbet och har ca 1½timme kvar innan jag får gå hem. Har varit sååå lugnt så man blir misstänksam. Har gått ett par x-tra tillsynsrundor men inte då.

I kväll ska vi i alla fall åka ut på landet. Trattkantarellerna har kommi´t men jag har kvar torkade från förra året. Plockar nog ändå för jag älskar att va ute i skogen.

Maria som jag jobbar med får dem nog i såna fall. Hon har en kompis som har en sån smal loftsäng som Bel och jag tittar på så den tar jag nog till en av killarna för annars skulle hon till tippen med den och det är ju väldigt dumt tycker jag.

Förvisso är det inte klart med lägenheten än men eftersom det ändå bara är en tidsfråga kan sängar och annat få stå i källaren till dess och ev att man börjar sälja av det man inte ska ha kvar på blocket.

En rensning är det ändå dags för:)


Nu e´jag väldigt trött, linser4na känns som små bitar av sandpapper i ögonen.


11 dagars rökfritt nu men det börjar bli lite jobbigt i vissa situationer men ska jäklar i mig inte ge upp.

Kommer nog ligga lågt med bloggen över helge.


Kramar på alla glada människor

 
 
susse

susse

18 september 2009 09:35

Hallå vännen.
Skönt med en lugn natt.. Hoppas ni får en fin helg.
Här blir det frissan i dag, Kalmar i morgon.
Ha de gott

Kramisar

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Lisa

Lisa

18 september 2009 12:19

vavava?? Blev min reaktion ska du åka bort,,,Men såg nu att du ska till stugan,,,sååå sköönt..
Ha det jättebra du me..Och Är STOLT över dej att du vart rökfri i 11dar...JÄTTEDUKTIGT!!!
Lycka till med Trattisarna,,själv äter jag inte såna,,säger som min far,,Möbeltassar..kallar vi svamp..hihih..

Hoppas du haft en go sömn...
Kramizzar till dej i massor också min goa vän!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

20 september 2009 00:10

Måste berömma dej än en gång. Du är sååå duktig!!! Va härligt med kantareller. Jag gillar inte alls att gå i skog men jag gillar kantareller! ;) Är uppvuxen på landet men jag tror att jag blivit mycket stadstjej.... Kramkram

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards