ciabel

Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Full fart här!

Av Ciabel - 22 september 2009 08:51

Det sista av svampen ligger just nu i "torkskåpet". Blev ca 2 stora burkar som man brukar köpa inlagd gurka i (de största).

Vaknade kvart över 6 i morse och var då ut m Nappe. Sen väcka lilla familjen med alla olika frukostönskemål. Ingen vill ha detsamma som den andra utan Bel vill ha te och macka, Alex flingor med mjölk och Johannes gröt. Ja vad ska man säga t o m vad gäller frukost är de som natt och dag.


Har dragit igång med att storskura spisen för tänk om.....

Nä nu tror jag helt ärligt inte att vi får lägenheten men alltid bra att vara förberedd eller hur?Flört

När vi väl får den lägenhet vi vill ha blir det ju så mycket lättarew om grovstädningen är gjord för inte så länge sedan.


Ikväll är det kurs som gäller för lilla Nappe och mig. Allt flyter på så otroligt bra och han har t o m blivit lugnare med vaktandet hemma sen vi började kursen.


Killarna hade ngt de kallar för simprovet förra veckan som går ut på att allla 3-e klassare ska simma 100m varav 25 på rygg. De kan simma de här små herrarna men tro fan att de skulle spela allan ballan så de missade och nu ska de på skoltid gå på simskola i 10 veckor.Skrikandes

Det där hade de minsann räknat ut för deras kommentar hemma var: men det gör inget mamma för det är kul att bada!!!

Jäkla ungar! Dumma e´de i alla fall inte!

Nä nu åter till spisen, sen blir det nog rensning av ett par skåp med.

Kram på er

 
 
Lisa

Lisa

22 september 2009 19:19

Förlåt mitt sena svar på din kommentar igår..Jaa nu j..klar ska jag också tänka positivt och försöka sluta,,har vart till doktorn idag,,så imorrn blir det lung röntgen,,+att jag anmält mej till rökavvänjning..
Klart ni får lägenheten så börja städa du,,,Roligt att det ger resultat på kursen med Nappe..
Jo jag håller ju på med min Hemsida på 123 så jag undrar om jag skulle kunna få ett foto på Nappe och sätta där ibland mina Länkar?
Kraam

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

22 september 2009 19:20

Åhh Glömde skriva ju,,Att du har en utmaning o hämta inne hos mej..

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards