ciabel

Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Utmaning!

Av Ciabel - 22 september 2009 21:27

regler:

det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och

berätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla

svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn

som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar

(förutom på fråga 1)! lycka till!

1. vad heter du? Cia

2. ett ord på fyra bokstäver:cash

3. flicknamn:Catharina

4. pojknamn: Carl

5. yrke: croupiere

6. färg: cerise

7. klädesplagg: cape

8. mat: carbonara

9. sak i badrummet: cajal

10. plats/stad: Colorado

11. en orsak att vara sen: cirkusbesök

12. något man skriker: come on

13. film: color of money

14. något man dricker?  cranberry vodka

15. band: c21

16. djur:c-ponny

17. gatunamn: citadellvägen

18. bil : camaro

19. sång:caramia

Jag utmanar: Susse, Inga-lill, Draken, Bibbi

 
 
Annica

Annica

22 september 2009 23:06

Äsch....är du redan utmanad. Men det har jag också gjort... Så nu får du det tufft! ;) Men det klarar du. Klarar du av att sluta röka är ju detta piece of cake!

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

23 september 2009 12:41

Säg till om du behöver hjälp... (Har en känsla av att jag kommer att få äta upp det här....) Oooiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

23 september 2009 14:00

Självklart! Det skulle nog jag ha gjort också! ha ha ha
Hoppas din tå blir bättre (visst var det den du har ont i?)
Jag har ont i rumpen...skulle sätta mej ner på golvet med Niklas och stötte i skinkan i handtaget på en skåpdörr. Fick ett präktigt blåmärke, som jag heeela tiden kommer åt och slår i. Det är så där när rumpan är bred. ;) he he
Have a nice day. Stora kramen

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

23 september 2009 14:18

Vad var det jag sa? Att jag skulle få äta upp detta!! En av dom jag utama har gjort det tillbaka..... grrrr

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards