ciabel

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Ciabel - 26 september 2009 21:59

Nu när jag håller på att sluta röka har det blivit som så att jag tuggar olika tuggummin nonstop och det har visat sig straffa sig ordentligt idag. Stefan och jag åkte iväg med nappe till Bromma zoo och när vi gick där som bäst ilade det till så jag trodde hjärnan skulle sprängas. Var så klart en av mina gamla amalgamfyllningar som visat sig vara på väg att lossna. Sitter fortfarande kvar men "glappar" så det blir att ringa min lilla tandläkare direkt på måndag morgon. Jag som verkligen är tandisskraj men henne går jag i alla fall till även om det tar emit. Innan jag hittade henne gick jag inte till tandläkaren på 16 år så att det inte var värre i munnen är helt otroligt. Hade bara gamla fyllningar som pajat, inget nytt och nu går jag varje år.


Köpte ny reflexsele till Nappe och baconfyllda märgben. Han gled runt som han var i paradiset,hundar och gotte överalltSkrattande

Nu åter till jobbet/Natti på er

Av Ciabel - 26 september 2009 06:48

God morgon alla glada!

Igår åkte vi och storhandlade istället för ikväll samtidigt som killarna fixade födelsedagspresenten.

Bel har en sträckning i ena låret så det blir inte ngn tävling för henne idag så då kan S skjutsa killarna till kalaset.

Då har vi nu bara sängen kvar att hämta, sköntSkrattande

Nu sitter jag här med foten i högläge och väntar på att dagpersonalen ska behaga dyka upp så jag får gå hem och sova.

Ha en skön lördag

Puss och kram

Skapa flashcards