ciabel

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Ciabel - 27 september 2009 16:23

Har haft otroligt svårt att sova idag så halv ett var jag uppe och duschad.

Fick mot alla odds med mig Stefan och åkte för att hämta loftsängen och sen kom nästa idiotryck.

In i duschen med stackars Nappe, och då hade han inte ens rullat sig i nåt. Upp på strykbrädan och på med fönen. Han hatar verkligen kardan men finner sig ändå e det. Sen när jag ändå var i full gång var det ju lika bra att ta lite runt nosen på en gång.

Den stackarn undrade nog vad han gjort för ont idag.

Nästa idioti innefattade dammduk och dammsugare!

Fixa middagen. Blir helstekt fläskkotlett i ugn m ingefära, potatis, gräddsås och äppelmos.

Nu är jag så slut så jag vet inte hur jag ska orka jobba 1 natt till.

Napoleon får följa med inatt för då är han trött imorgon och låter mig sovaSkrattande


Skrev igår att jag håller på att sluta röka och därför tuggar så mycket tuggummi.

Självklart en felformulering!

Jag har slutat!!!!!

Skapa flashcards