ciabel

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Äntligen måndag:)

Av Ciabel - 28 september 2009 07:46

Äntligen är helgen slut!

Ni tror väl jag är knäpp och förvisso är jag nog det men har man jobbat hela helgen är det skönt att va ledigFlört

Var så otroligt lugnt inatt så ibland undrar man om de slutat andas,blir lite nojig när det är för lugnt.

Napoleon är så otroligt uppskattad av de gamla, han verkar också tycka det är kul men nu är han minst lika trött som jag.


Förstår mig inte riktigt på folk ibland.

En tjej otroligt gullig, men....

Pratar man med ngn annan blir hon nästan otrevlig mot den peronen.

Blir jättejobbigt i längden och jag vägrar trippa på tå för någons nycker och idee´r men vad gör man?

Måste ju kunna umgås och vara social mot alla eller hur?

Det där med ensamrätt på vänner ligger inte för mig.

Tråkigt för i slutänden blir det henne själv det slår tillbaka på och redan nu är det hon som har problem inte vi andra....

Ikväll ska jag ha ett glas rött för nu har jag min "helg".

Natti natti mina vänner

 
 
Ingen bild

Dvärg pudel Molly

28 september 2009 10:13

Hejsan sona människor finns det ju över allt när man jobbar tyvär och dom är ju ingen att bryr sig om.Skönt att du jobba sissta natte nu.Så du får en lugn kväll och dag i dag sen när du och nappe har vaknat.Roligt att dom äldre tycker det är skoj att du har nappe med dig :)Märgben tycker molly också om.ska köpa nya till henne sen.Men då måste ju nappe va söt i sitt reflexsele :) Ta en bild på honom ha på bloggen.Ska i väg på matte kurs i dag kl 13:00 hemma i gen vid 16:00.Jo i morgon ska molly klippa sig kl 10:00.men hon löper just nu och hon är lite sur.i dag hälsa hon inte på mig...blir nog glad när hon kommer in med fanny och min mamma från hundpromenade.kanske hon blir glad och se mig.Molly har en trött dag i dag haha.Hon är ju bra söta och roliga.Många kramar på er och nospussar från Molly

 
Draken

Draken

28 september 2009 12:39

Du ska kunna umgås med vem du vill utan att den där kompisen ska bli sur. Men det kan ju hända att den personen känner sig bortglömd av dig när du umgås med andra, den där kanske inte har några andra kompisar

http://draken.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

28 september 2009 12:48

Härligt med helg för dej!
jaa det är jobbigt med såna vänner..och håller med dej man måste väl kunna vara social o umgås med alla,,,

Hon kommer att bli ensam tillslut...
Ha en Toppen måndag och hoppas du kan ta det lite easy idag,,,Puss i pannan)Som min bror brukar skämtsamt säga till min gubbe)hihi

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards