ciabel

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Ciabel - 29 september 2009 12:04

Kärringen fick p-piller!!!!

Läkaren var tvungen att ta fram journalen för han fattade inte varför jag var där fast jag sa att det var för han vägrade skriva ut p-p till mig för jag var för gammal. Hihi det var innan han läste födelsedatan det, tydligen e´man en väldigt välbevarad 40taggare Fniss


Sitter just nu och väntar på att Stefan ska komma hem med Nappe som fick följa med honom till jobbet på förmiddagen eftersom jag skulle iväg och det va så tidigt på morgonen så vi inte hann trötta ut honom före.

Ska se om det blir thaiwok t lunch nu då.


I morgon ortopeden och på torsdag IUP-samtal med Belinda. Jobbar dessutom onsdag och torsdag natt sen ledig helgen.


Bel ska tävla i judon på lördag så hoppas hon håller sig oskadad tills dess. Lite kul för hennes tränare tycker hon är såpass duktig att hon kan vara med i ngn europatävling! Då måste hon ju va bra men hon vill inte, svårt för det där att vara hemifrån. Även fast både Stefan och jag erbjutit oss att följa med är hon för osäker.

Är nog en mognadsprocess så det kommer när det kommer.


Kram alla godingar från gammelkärringen:)

Skapa flashcards