ciabel

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Fina pärlsmycken

Av Ciabel - 1 oktober 2009 17:09

Hej igen mina goda vänner!

Har lagt in en länk till Ulla som gör otroligt fina pärlsmycken.

Har beställt bla spindelörhängena som ligger under rubriken halloween till mig och Bel.

Kika in får ni se vilket pillergöra hon pysslar med!

 
 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

1 oktober 2009 17:23

Hejsan vännen min.Ja du det stämmer bra att dom är en annan hund när dom har blivit ny friserade.Mot att ha lång päls.Men Molly vart så himla söt och fin.Just nu ligger hon i min säng & Busar.Ska titta in på sidan du har beställt örhängena.kram jo hoppas allt är bara och med Nappe

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Annica

Annica

1 oktober 2009 19:55

Jag har själv knyckt den.... ;) kram

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

1 oktober 2009 21:05

Jo jag känner lika att man nog tänker likadant och mår o gör som man gör pga det liv man levt...
Men jag följer i dina fotspår och ska ta mej i kragen när jag sjunker...Du får bli min Flytboj hahha,,
nu är jag nyfiken på Ullas pärlor..men jag såg inte nån länk till henne så jag får väl gå tillbaks o kolla nån kommentar hon skrivit...
Kraaamiz igen min Livlina,,hihi så fyndig jag blev då..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

1 oktober 2009 21:07

Meen snacka om att man e puckad,,Läste ditt inlägg igen och såg att du skrivit att du lagt in en länk...Men det stod inte ULLLA ,,,hihihi

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

3 oktober 2009 22:05

Hejsan, vad gulligt av dig att lägga ut min hem sida hos dig, hoppas att du blir nöjd med spindlarna kramizar Ulla
PS. Du har fantastiskt intressanta sidor, inspirerande, hoppas det går bra för dina barn med tävlingarna DS.

http://www.ullasglitter.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards