ciabel

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Ciabel - 5 oktober 2009 19:06

Oj vad spännande det var när posten kom idag!

Hade ju beställt örhängen av Ulla (ligger i mina länkar) bla spindlar till halloween och ett par blå hjärtformade. De var superfina så jag är jättenöjd.

Och så har jag beställt en halsduk i pälsgarn av min vän Lisa (också i länkar) som jag väntar spänt på.

Nu tror jag hon har lite annat att tänka på just nu med sjukdomar i familjen mm men jag väntar med förväntan!

Nu ska jag snart åka iväg och jobba så natti på er

Av Ciabel - 5 oktober 2009 08:51

Nu har det gått 4 veckor och jag har fortfarande inte tagit ett bloss.

Men det är inte bara positivt att sluta har jag upptäckt. Har sån hosta, värre än jag någonsin haft tidigare men det är väl flimmerhåren som kommer tillbaka. Sen är det såååå varmt! Har alltid varit väldigt frusen men nu flyter jag bort. Fötterna som varit som isbitar kokar riktigt. Tycker inte det är riktigt bekvämt men men.


Johannes är hemma idag! Vet inte vad som flög i honom nu på morgonen men det slutade med att Stefan var tvungen att åka utan honom för de andra ska ju inte behöva komma försent för att han går i baklås.


Tvättar och städar idag och sen går jag på och jobbar inatt och imorgon natt. Blev många och här men vem bryr sig?


Belinda fick möta bara grönbältare i lördags och förlorade varje match på förlängning men va sjutton de har 2 graderingar högre så det var otroligt bra kämpat,så brons till henne. Johannes vann 1 och förlorade 2 så brons till honom med. Bra kämpat mina älsklingar!

Ha det gott mina vänner

Skapa flashcards