ciabel

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Mina örhängen kom idag!

Av Ciabel - 5 oktober 2009 19:06

Oj vad spännande det var när posten kom idag!

Hade ju beställt örhängen av Ulla (ligger i mina länkar) bla spindlar till halloween och ett par blå hjärtformade. De var superfina så jag är jättenöjd.

Och så har jag beställt en halsduk i pälsgarn av min vän Lisa (också i länkar) som jag väntar spänt på.

Nu tror jag hon har lite annat att tänka på just nu med sjukdomar i familjen mm men jag väntar med förväntan!

Nu ska jag snart åka iväg och jobba så natti på er

 
 
Lena

Lena

5 oktober 2009 20:56

Vad duktig du är som har hållt upp 4 veckor,lycka till!halsdukarna som Lisa stickar är jätte fina,undrar just vilken du valde?Natti säger jag med och önskar dig en bra natt på jobbet.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

5 oktober 2009 21:30

Tjena gumsan min!
Halsduken är nu på väg med nattåget hihi...så han stannar till hos dej och kanske sveper om dej i morrnkylan efter jobbet...Jo det har vart en del dessa dagar Mailar dej senare,,
GRATTIS TILL 4a Ciggfria veckor,,,suuuuuperduktig du..
Kramen..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Dvärg pudeln Molly

5 oktober 2009 22:18

Hoppas din natt på jobbet går bra och är lugn.Har du nappe med dig???Grattis till 4veckorna utan cigg...Du har vart jätte duktig.Bara bra här och även med Molly.Hon är så lite när hon kurrar i hop sig i sängen.När hon sover inne hos mig i mellan åt på nätterna:)Hon får ett sont söt ansikte sen hon klippte sig och hon ser ut som en valp.som när hon var lite.Men hon är bra söt i all fall.Nospussar på er

 
Lisa

Lisa

6 oktober 2009 14:07

Gomorron gomiddag gumsan!
va härligt att halsduken landat hos dej och att du gillade den,Ja jag tänkte inte på att skriva summan (Yrot jag hihi)
Och nu är det nå strul på min mail också så flera ligger i utkorgen,,,Men skriver summan här då 193kr..
Kraaaaaaaaamizzzzzar...

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

6 oktober 2009 23:06

Hej på dig och tack för tassavtrycket,så kul när nya bloggare hälsar på.Men visst är det mysigt med stor tv.sen vi skaffade vår så gillar faktiskt hundarna att kika på djurprogram,de ser ju så ståtliga ut där de sitter o sen kan det bli en liten vickning på huvudet när de hör nåt visst ljud.Förstår verkligen om Nappe älskar Cesar`s hundprogram.
Såg att du o jag har samma arbete sen jobbar jag osså natt,fast just nu är jag då sjukskriven,men älskar mitt arbete är så mysigt att jobba med äldre.Sen att du kan ha din Nappe med dig på jobbet,härligt för de gamla va glada de måtte bli,sen är han ju perfect storlek att ha i knät.
Tyvärr på vår arbetsplats får man inte ta in hundar på grund av resistenta bakterier,hade varit så kul att ta med mina tjejer till de gamla.Finns ju kurser att gå i uppsala har jag för mig,för att utbilda sin hund till vårdhund åtminstone har 1 hund gått igenom utbildningen i Uppsala.
Sen får man gratulera till rökuppehållet,finemang du kommer sedan att må toppen ,jag vet har själv slutat för många år sedan.
Ha det så gött hoppas du fick sova ordentligt efter ditt pass.Kram/Karin o svartnosarna.

http://kajsa-varg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards