ciabel

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Ciabel - 7 oktober 2009 04:49

Äntligen är det onsdag morgon, förvisso före 05 men ändå.

Napoleon fick följa med inatt igen för dels är både Stefan och Belinda sjuka där hemma så jag tänkte att de skulle slippa ut i ovädret och sen har tanterna på jobbet varit väldigt oroliga ett par dagar så jag tänkte att han skulle ha en lugnande effekt och som de har sovit i natt!

Känner att jag också har nåt skit i kroppen men det bryter väl ut till fullo nu när jag går av och är ledig 9 nätter.


Verkar som glukosaminet hjälper lite mot artrosen jag har i tårna. sprängvärker inte lika mycket utan nu är det värst när jag har skor på.


I eftermiddag ska jag åka ner o möta Belinda efter  skolan om hon går idag vill säga för vi ska köpa inneskor och sen har de jättebilliga satsumas på coop x-tra till idag. 8.90 kilot e´ju superpris och det går åt ska jag tala om.

Har hållit på att torka nya äppelringar för har fått såååå mycket äpplen igen.


Igår kokade jag färska rödbetor till köttgrytan jag gjorde och gud vad gott det var. Johannes åt så idag kissar han nog rött skulle jag tro. Ska nog lägga in några burkar nu när de är såpass billiga. Hösten är för mig kökstid. Älskar att laga mat, baka, sylta,safta mm.

Nu måste jag jobba lite mina vänner

Love you

Ovido - Quiz & Flashcards