ciabel

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Ciabel - 9 oktober 2009 09:52

Hallå alla glada bloggare!

Vet att det är ett par dar sen sist men här rasar det på i full fart.

Steafan och Belinda är hemma och är sjuka. Förkylda m feber o hosta. Själv ska man ju hinna med allt och lite till nu när jag är ledig så bloggandet halkar efter då.

Har skurat badrummet nu och sen ska Nappe in i duschen, har inte hunnit med det riktigt så nu är det kokta fläsket stekt.

Köpte en ny fön på claes ohlsson häromdan som är starkare och har fler värmelägen, även kallblås så nu ska den invigas.

Vi ska röja under helgen för nästa vecka kommer en container till området. Finns lite att göra alltså.


På söndag ska jag träffa mina goda vänner och äta surströmming. MUMS (blir nog en liten drink med)

hihihi

Vem bryr sig att det är på en söndag? INTE JAG


Och du Lisa! Du är värd bättre än att bli behandlad så där. Jag tycker om DIG för DEN DU ÄR

Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards