ciabel

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

Deppigt!

Av Ciabel - 10 oktober 2009 19:47

Blir ingen surströmming i morgon för hon vi ska vara hos är helt under isen då en av hennes elever ligger på neurokirurgen efter att ha ramlat på fredagen och slagit i bakhuvudet.

Känns inte riktigt att träffas utan henne så vi skjuter upp det tills nästa tillfälle ges. Kan ta lite tid för 2 av oss jobbar natt och brukar vara lediga samtidigt 7 nätter på 8 veckor så vi har inte mycket att spela på men det löser sig alltid.


Här hemma har Stefan ockuperat tv:apparaten för fotbollen sverige-danmark. Tycker nog körslaget e´MYCKET intressantare men men.


Nu är väggen mellan vardagsrum och matplats borta så för tillfället ligger Alex i v-rummet. Vi gjorde ju om matplatsen till ett rum t honom men nu är det som sagt borta så har ni en våningssäng i bakfickan kan ni skicka hit denFlört


Ska nog ta ett glas vin till och mysa i soffan.

Trevlig lördag på er

 
 
Lena

Lena

11 oktober 2009 07:04

Hej!Hoppas du hade en mysig kväll i Tv soffan.Stackars hon/han som ramlade på isen,hoppas att det inte blev så allvarligt.Det blev inte mycket bilder för mig som jag trodde.Näe kameran låg mest i väskan.Skönt att vara hemma igen.Tack för din kommentar.
Ha en fin Söndag vännen!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

11 oktober 2009 20:21

Hejsan min vänner.Hoppas er helg har varit bra i all fall.För mig och Molly har helgen varit lugn.Igår tog en promenad sen åt god middag med familjen och så vart mamma bror bjuden också.Så det var trevligt så drack man två cider till en film man såg i går.Molly mår bara bra och är full rulle också.Men i kväll se nya wallander som är engelsk på tv 4 kl 21:00.ha en bra kväll hopps vi hörs av snart

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Lisa

Lisa

11 oktober 2009 22:12

Helloj vännen!
nä fy så tråkigt att det inte blev nån surströmming,,Hoppas också att det inte var så allvarligt med den som ramlade,,jo de e lugnt kika in imorrn du,,jag har inte vart så aktiv jag heller i dag vid datan varit mycke här med..
Kram o natti natti..

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards