ciabel

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Ojojo vilka idioter det finns

Av Ciabel - 12 oktober 2009 08:58

I lördags tapetserade S och fixade till efter att han tagit bort väggen i vardagsrummet.

Pojkarna sov borta hos sin kompis så vi kunde härja frittFlört


Igår åkte vi iväg för att köpa en våningssäng vi hittat på blocket. Den var inte nermonterad när jag ringde men det skulle de fixa innan vi kom.

Åkte glatt iväg för vi skulle ändå spara 700 på att köpa den begagnad och pengar e´ju alltid pengar.

Väl framme visade det sig att de INTE hade monterat ner den, de hade inte ens en sexkantsnyckel. J-la idioter!!!!

Nåväl vi sa att vi åker och hämtar en och kommer tillbaka sen.....

SKULLE INTE TRO DET!!!!!

Åkte till Ikea istället så dom får stå där med sin jävla säng.

Hur fan tänker man?


Håller på med finliret nu. Rensa leksaker, rensa garderober, skåp, källare mm.

Det som tar tid med andra ord. Dessutom måste jag passa på när barnen e´i skolan annars får jag inte slänga nånting.


Inatt sov killarna i sin nya våningssäng men det märks att de haft egna rum länge nu för det är ingen lek att få plats med bådas saker i ett rum.

Alex har fått inkvartera sina kläder i min garderob och var mina kläder är e lika spännande att leta fram varje gång.

Nej nu ska rensas mer.

Puss på er

 
 
Karin

Karin

12 oktober 2009 19:38

Inte lätt ibland när man köper begagnat vilka man kommer till.
Vi har precis köpt en våningssäng till våra tjejer,en på Jysk när guben satt ihop allt så ser han en lång bräda faktisk spruckit endes med på mitten.Men de skulle kompensera oss med 700 om vi ville,guben vägrar ju skruva isär sängen för det var massor av delar.Ja det är inte lätt att köpa vare sig beg.eler nytt.
På tal om lilla Hjördis så är hon 4-mån.o väger 3kg o är snart lika hög som Chisa, som är 2 år och väger 3.5kg
Men fått höra att Chisa är en liten dvärgpudel.
Så Hjördis lär bli stor om hon växer på.
Men det är underbara hundar o lätta o lära.
Ja fy sjutton här byts det rum osså o byts garderober o skulle behöva rensa ut massor,det värsta är att jag har så svårt att slänga.Hoppas man hinner klart till kul:-).
Ha en skön kväll o hoppas förkylningarna gett med sig.
Kram/Karin o svartnosarna.


http://kajsa-varg.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

12 oktober 2009 19:44

Helloj gumman!
Jag har haft sån skallvärk till ofrån så jag har inte orkat vara så mycket vid datan idag..sen har vi varit borta hela eftermiddan,men huvudvärken vill inte släppa blir bra en stund sen kommer den tillbaks,hua..
Ja verkligen Klantigt av dom o inte montera ner sängen + att inte ens ha verktyg när nån kommer o ska köpa den..förstår att du blev Ilsk..

Du skriver så roligt så man blir full i skratt Tack för det hihi..
Då kanske dina kläder blir som när man lägger undan leksaker för ungarna o sen tar fram *Som Nya*
Nu ska jag snart kolla på Fagervik om huvet pallar..
Kramelikram på dej vännen!

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards