ciabel

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Föredraget

Av Ciabel - 16 oktober 2009 10:31

Handlade om vad man kan göra för dagens barn och ungdomar innan och om de hamnat på glid. Vår lokala eldsjäl Harry Öhman,Grynewall den gamla fängelsedirektören som är med i programmet INLÅST och Karlbom från fryshuset medverkade. Jätteintressant hela kvällen och än mer intressant var att begreppen budget, pengar och resurser inte nämndes över huvud taget.

Den gemensamma nämnaren var närvaro, relationer och möten. Klockrent!

 
 
Lisa

Lisa

17 oktober 2009 11:54

Hej min gumsa!
Tack för din fina gest att säga att jag ska komma till dej en sväng..för att komma ifrån.Det skulle ju vara skitkul o träffas nångång..nu kan jag ju inte åka iväg själv nån dag pga att jag har ju djuren som måste ha sitt..Men skulle vara roligt nångång framöver!
Igår var det 30-års fest och idag klassfest..ska bli jättekul även fast jag idag vaknade med världens värk i kroppen o stel som en 90åring,,men men ska smörja upp mej inför kvällens bravader..
Ha en toppen helg nu min kära vän så hörs vi kraaamen..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

17 oktober 2009 14:42

Jaaaaa jag ska Försöka ha SKITKUL,,,Usch jag e jättenervis nu skenar omkring o får inget gjort hihi..Och Lovar att göra AAALLLLT som du skulle gjort + mycket meer hihi...

Ja det där med en bloggträff har jag klurat på länge och Tänkt att en Typ ålands resa skulle ju vara perfekt att träffas på..Tänkt att vi står där med Plakat med bloggnamnenPå sååå skoj..hihi
Hörs snart igen,,,Bamsekramen

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards