ciabel

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Ciabel - 18 oktober 2009 05:57

Ja nu är nästan 2a jobbarnatten slut och det känns både i huvudet och kroppen att det är dags att sova.


Hemma har pojkarna sin kompis Marcus som sover över så vi får väl se hur mycket jag får sova när det beger sig.

Bel var och handlade julklappar igår men hon har supersvårt att vänta till julafton med att ge dem. Helst skulle hon vilja ge dem på en gång.


Nu står vi på 2a plats på en lägenhet med kort inflyttningsdatum dvs inflyttning 1/11. Är en sådan vi vill ha med bra läge MEN ingen tomt att prata om. Plats för altanen sen är det tomt ca 1½m till. I och för sig gör det oss inte så mycket bara vi kommer ner på markplan och slipper grannar över och under. Den före kan mycket väl tacka nej när det beger sig just pga brist på tomt.

Den stora fördelen om vi får den är att vi hinner bli klara med flytten och städningen och allt därtill innan jag opererar foten och innan jul.

Den stora nackdelen blir dubbla hyror i 3 månader men det är bara att bita ihop i så fall.


Sååå nyfiken på hur Lisa hade det på klassträffen igår. Själv hade jag aldrig ngt gemensamt med mina klassisar så jag har aldrig varit intresserad av träffarna.


Nej åter till jobbet.

Kram på er mina goa vänner

Ovido - Quiz & Flashcards