ciabel

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Ciabel - 19 oktober 2009 08:37

Ja då har jag jobbat färdigt för den här gången. Ledig fram till onsdag nu.

Nu har jag varit rökfri 6 veckor men har faktiskt gått upp ca 2 kilo på kuppen. Gör mig ingenting för jag råkar höra till den där kategorin som äter och äter men ändå pendlar mellan några kilos undervikt.


Kom hem till en otroligt stressad make och dotter nu på morgonen då jag för en gångs skull åkte buss och var därför lite sen. Nappe skällde som bara f-n när de försökte lämna honom.

Tror inte de lyssnade så noga igår när jag drog procedurerna utan verkade som de bara lyssnat på hälften faktiskt.

Man måste sätta på tv-n i vardagsrummet med mellanvolym, sen radion i sovrummet. Sätta honom i hans bädd med kommandot stanna. Gå ut stänga om sig och vänta lite. Upprepa den sista delen 2-4 ggr innan han finner sig i situationen och lägger sig tyst. Till saken hör också att huset måste vara tomt på folk och man får inte vara stressad utan börja i tid annars smittar stressen av sig på lilleman.

Vet att det är en lång procedur men det är det enda som funkat hitintills (i alla fall när jag gör det).


Idag får vi nog veta mer om lägenheten.


Nej nu ska här sovas ett par timmar /Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards