ciabel

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Ciabel - 20 oktober 2009 13:55

Ja enligt mina vänner brukar det alltid vara halvstressigt och hysteriskt runt mig för jag har aldrig ro att vara still men det här tar priset!Förvånad

Först vet ni ju att vi åker på kryssning till Riga nu på måndag och kommer hem onsdagen.

Sen vet ni ju också att jag opererar foten fredagen före lucia.

Nu den 1/11 flyttar vi in i VÅRT RADHUS!!!!

Mitt i allt kaos ska det packas och flyttas med knappt 2 veckors varsel. Den ni, e´ni avundsjuka? Fniss


Vilken tur att vi är som vi är både Stefan och jag så väggen redan e´riven och mycket åkte i containern uti fall att.....

Och uti fall att blev till att nu....


Ni får ha överseende med att mitt bloggande kommer vara lite sporadiskt men kommer titta till er när jag jobbar i alla fall.

Kram mina värdefulla vänner

Ovido - Quiz & Flashcards