ciabel

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Ciabel - 28 oktober 2009 13:31

Så har vi kommit hem igen.

Det är något "magiskt" med de där båtarna för varje gång jag kliver på ett kryssningsfartyg smäller de6t till och jag blir dunderförkyld på mindre än 1 timme.

Förtog en del av nöjet och priserna på maten ombord tog också ner en hel del glädje men äta måste man ju.


Väl i Riga upptäckte jag att jag ändå glömt packa kameran men Bel hade mobilen med som tur var. Blev ändå inte så många kort tagna för regnmet öste ner.

Måste säga att det är inget trevligt folk utan väldigt "rysstänkande" iland. Däremot personalen på båten var otroligt trevlig och serviceminded.


Bel sjöng kareoke för hela båten två kvällar i rad. Tufft tycker jag att bara ställa sig där inför alla och VÅGA.


Nej nu ska jag iväg m Nappe till Lisa för skönhetsbehandling.

Ovido - Quiz & Flashcards