ciabel

Direktlänk till inlägg 18 november 2009

I måndags var det 10 veckor

Av Ciabel - 18 november 2009 23:28

Har så mycket i mitt lilla blanda huvud att jag glömde bort att jag varit rökfri i 10 veckor nu.


Om 1 ½ vecka är det 1a advent och sen jobbar jag bara 2 nätter före operationen. Funderar helt enkelt på att ta semester de nätterna men vet inte.

Har beställt en bok av Belinda när hon sålt jultidningar med beskrivningar på hur man virkar små japanska figurer. de e´såååå söta och nu väntar jag bara. Ska bli skönt att ha ngt att göra när jag ligger där på soffan med foten i vädret och äter praliner(citodon)

Natti

 
 
Lena

Lena

19 november 2009 01:03

Hej vännen!
Vad duktig du är rökfri i 10 veckor,ja fortsätt att kämpa.Det här klarar du.Önskar jag var lika duktig som dig men tyvärr så har jag inte kommit dit ännu.Nu blir det spännade igen med valpar och jag får hoppas att allt går bra.
Ha det gott och kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Pillabrita

Pillabrita

19 november 2009 12:42

Du är såååå himla duktig!!!! Jag brukar tänka när jag vill gå ut och röka att jag väntar en kvart till, och då hinner man börja med nåt och så har man "glömt" att man skulle ut och blossa... Kramar Annica

http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

 
Daniel

Daniel

19 november 2009 15:02

Du e sååå duktig såå!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Lisa

Lisa

19 november 2009 23:55

Helloj gummsan!
Ja jag skulle ju skriva GRATTIS här igår men Glömde det helt (Förlåt) säger det nu GRAAAAAATTIS du är superduper Duktig! Avundas dej,,men jag ska snart ta nya tag,,
Men va oroligt med Lilla Nappisen..Ja man vet ju aldrig om det kan sitta nåt där ändå hm.Inte roligt när det inte ger sej trots medicin och Röntgen men kanske det lugnar sej nu då om det inte varit nåt nu på dan..Usch ja är det inte ungar man oroar sej över så är det ens fyrbenta..

Jo Natta la ner sin blogg hon tröttna och ville inta ha nån koll ifrån han du vet..Jag känner också lite osäkerhet med min men jag vill ju ändå ha den kvar får tänka lite på vad man skriver bara,,fast ibland skiter jag ju i det som du vet hahha..gillar inte att behöva tassa på tå för en dåre..Till..

Va spännande med dom japanska figurerna det ser jag fram emot att få se när du sätter igång,Trivs ni förresten i Radhuset?

Hoppas du har det lugnt på jobbet inatt!
Kramelikram på dej..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Bibbi

Bibbi

26 november 2009 07:34

Grattis till att du börjar glömma bort att räkna tiden. Det går åt rätt håll!! Förstår att du kan behöva bloggpaus med tanke på hur tufft du haft det länge.

Var rädda om er och hoppas på återhörande. Tack för tipset med Sally. Det funkade :-) Hon nospussar extra till dig. Kommer säkert med fler frågor *ler* om du orkar vara mentor mitt i allt stök.

Kramar till dig

http://hundkakor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards