ciabel

Alla inlägg under november 2009

Av Ciabel - 2 november 2009 02:06

Har lyckats hålla mig rökfri nu i 2 månader, faktiskt bara varit sugen ngn enstaka gång men som på båten luktade det skit när de rökte inne vilket man fortfarande får göra på båtarna till öststaterna.


Alex blödde näsblod så det forsade under lördagen och det var inte det lättaste att få stopp på+febern som låg på 40 grader.

Idag hade den sjunkit till ca 37,5 men steg t 38 igen ikväll. Så han kommer vara hemma åtminstonde i morgon från skolan. Tänkte att kanske Stefan kan lämna mig och Alex i nya lägenheten i morgon kväll när han åker med de andra till judon så jag får gå igenom lite och torka ur skåp o lådor så det är klart när allt ska in.


Har Napoleon med på jobbet inatt för tanterna frågar så efter honom men bara därför sover dom som klubbade sälar:)


Nehej nu har jag inte tid med det här

Kommer kolla av ev kommentarer men inte skriva ngt förrän på onsdag natt när jag jobbar igen


Ovido - Quiz & Flashcards